A generációs sokszínűség komoly versenyelőnyt jelenthet egy vállalkozás számára

2017. június 29., csütörtök, 15:00

Hogyan befolyásolják az új generációk a munkapiacot?

A generációkról beszélni nagyon trendi az utóbbi időben – főleg ha az Y-ról, vagy még inkább a Z-ről van szó. Az együttműködés még mindig nem igazán divatos téma, de egyre többen törekszünk megérteni egymást. Mi másért járna el a sok Baby Boomer vagy X generációs a fiatalabbakról szóló előadásokra, konferenciákra? Ezek mellett a júniusi Nyílt napon arra is reflektálunk, hogy a karrier hogyan alakul a generációk váltakozásával.

A generációs sokszínűség csak egyik eleme annak a HR stratégiának, amely versenyelőnyhöz juttathat egy vállalatot. De be lehet-e vonzani több generációt ugyanarra a munkahelyre? Ha igen, mire kell figyelnie egy munkaadónak, ha vonzó szeretne lenni most és a jövőben is minden generáció szemében? Lehet a munkát úgy szervezni, hogy …

  • … minden korosztály jól érezze magát a munkahelyén és
  • … minden korosztályból a legjobbat hozzuk ki és
  • … lehetővé tegyük az együttműködést különböző területek, különböző szintek, különböző korcsoportok között?

Tökéletes munkahely persze nincs, de törekedni lehet rá. Azzal biztosan nem ártunk senkinek, ha megértjük a miénktől eltérő igényeket, és olyan munkahelyet kínálunk, ahol szívesen és eredményesen dolgoznak a munkatársaink.

Címkék: , , ,

Előadók

Todor-Soó Katalin

Az előadó Todor-Soó Katalin pszichológus, Y generációs tanácsadónk. Munkapszichológia diplomáját Maastrichtban szerezte. Mielőtt az SHL munkatársa lett, egy amerikai tanácsadó cégnél volt gyakornok. Az SHL-nél kiválasztási és fejlesztési projektekben dolgozik, értékelő-fejlesztő központokat vezet. A generációkról nemcsak elméleti ismeretei vannak: a vizsgálatok során több generációt képviselő jelöltekkel dolgozik együtt.