Build up your business

2016. november 24., csütörtök, 15:00

Hogyan építsünk üzletet a semmiből?

Az Eaton energia-hatékony megoldásokat kínál ügyfeleinek; 2015-ben 20,9 milliárd dollár volt a bevétele, 95 000 munkatársa van és több mint 175 országban van jelen.

Előadónk a szervezet bemutatásán túl többek között a következő témákat érinti:

  • A cég felépítésének története
  • Milyen típusú szolgáltató központok vannak és miért egy modellt választott a cég
  • EMEA Üzleti szolgáltató központ víziója és stratégiája
  • Eaton lokációs stratégia
  • Értékadó tevékenységek bemutatása
  • HR stratégia , modell és a kulcsprogramok kiépítése és működtetése
  • Céges márkaépítés
  • Következő lépések a vállalat életében

Szende Csaba az előadás után szívesen válaszol a hallgatóság által feltett kérdésekre és igyekszik minél inkább megosztani nagy vállalatok HR vezetőjeként és tanácsadójaként szerzett sok éves nemzetközi tapasztalatát.

Címkék: , , , ,

Előadók

Szende Csaba

Szende Csaba a Docler SSC Kft. ügyvezető igazgatója. A jelenleg több, mint 300 főt foglalkoztató vállalkozás egyesíti az ügyfélszolgálati illetve ügyféltámogatási szolgáltatásokat, valamint IT fejlesztést nyújt a Doclerholding cégcsoport  különböző termékei számára. Csaba 2019-ben csatlakozott, több mint 15 éves nemzetközi vezetői tapasztalata igazi hozzáadott értéket jelent a cég mindennapjaiban.

A 2019-es „CEE Business Center Manager of the Year”  kategóriájában finalista lett, így a legjobbak közé került.

A számos nemzetközi projektben való részvétel mellett nevéhez kötődik több szolgáltató központ kiépítése is.

A Doclerhez való csatlakozás előtt Csaba vezette a világhírű energetikai vállalat, az Eaton EMEA régiójában az Üzleti Szolgáltató Központot. A folyamatos innovációnak és struktúrált stratégiájának köszönhetően, a néhány fővel, startup-ként indult cég irányítása alatt több, mint 600 főt alkalmazó szervezetté nőtt.

HR szakon szerzett diplomáját posztgraduális képzésben Munkajogi képesítéssel egészítette ki, emellett folyamatosan részt vesz továbbképzéseken illetve számos Shared Service Center-ről szóló cikk szerzője, valamint szakmai konferenciák gyakori előadója.