„Számos tragédiát éltem át az életem során, ezeknek legalább a fele ténylegesen megtörtént” -mondta Mark Twain. HR vezetőként az egyik legfontosabb feladatunk napjainkban az, hogy krízishelyzetekben is a lehető leghatékonyabb segítséget tudjuk nyújtani a felsővezetőknek és kollégáinknak, illetve ne engedjük eluralkodni a káoszt, vagy épp a pánikot. Az ilyen helyzetek sokszor gátolják a működésünket és lassítják a probléma megoldási folyamatot. Elképzelhető, hogy sokszor csak a hiedelmeink gátolnak bennünket a megfelelő cselekvésben? A nehéz helyzeteket nem könnyű beazonosítani, elkerülni szinte lehetetlen, ezért azon kell dolgoznunk, hogy minél könnyebben tudjunk megbirkózni ezekkel a szituációkkal.
Az elmúlt időszakban a HR szerepek jelentős átalakuláson mentek át mindamellett, hogy a munkaerőpiaci helyzet is gyökeresen átalakult.
A HR szakma épp a fénykorát éli, a HR-es funkció új értelmezést nyert, elismertsége, fontossága, időről-időre nő. Ez a helyzet azonban újabb elvárásokat támaszt a HR-esek felé. Időnként egyszerre kell Hamupipőkének, Szupermennek és Teréz anyának lenni, mindamellett pedig a napi tűzoltási feladatokat is el kell végezni.
Hogyan lehet a legjobb megoldásokat megtalálni úgy, hogy még élvezzük is a munkánkat és ne betegedjünk bele, vagy égjünk ki?
Te is akarsz beszélni róla?
Címkék: coach, hr, vezető