munkavállalói elégedettség és munkáltatói márkaépítés

2017. szeptember 07., csütörtök, 15:00

Munkavállalói elégedettség és munkáltatói márkaépítés

A mai munkaerőpiaci helyzetben elengedhetetlen, hogy egy szervezet tegyen a munkavállalói elégedettségéért és a munkáltatói márkája építéséért. Ez különösen érvényes az SSC-k világára. Az elégedett csapat és a vonzó munkáltatói márka a siker fontos összetevői. Az SHL Nyílt Nap résztvevői megismerkedhetnek azzal, hogyan lehet kiépíteni egy regionális központot és hogyan lehet felépíteni egy régiós HR Shared Service Centert-t egy vállalaton belül.  

Az Eaton-ról:

Az Eaton energia-menedzsmenttel foglalkozó vállalat, mely 2016-ban 19,7 milliárd US dolláros értékben értékesítette szolgáltatásait. Energia hatékony megoldásai segítik ügyfeleit, hogy hatékonyabban, biztonságosabban és fenntartható módon menedzseljék elektromos, hidraulikus és mechanikus energiájukat. Az Eaton eltökélten törekszik az életminőség és a környezet javítására energia-menedzsment technikái és szolgáltatásai segítségével. Az Eatonnak kb. 95 000 dolgozója van, és több mint 175 országban értékesíti termékeit ügyfelei rszére.

Az Eaton EMEA Business Service Centert 2015-ben alapították, egy „Start Up”, melynek 100 éves történelme van. Néhány további érdekesség róla:

  • Az USA – Europe Shared Services Award legjobb 3 SSC-je közé került Magyarországról 2017-ben
  • Jelölték és bekerült a legjobbak közé 2016-ban: New Shared Services & Shared services of the Year Award kategóriákban
  • Egy Hibrid üzleti szolgáltató központ értékadó tevékenységekkel, magas elkötelezettséggel és alacsony fluktuációval
  • 400+ dolgozója van és a cég továbbra is növekszik
Címkék: , , ,

Előadók

Szende Csaba

Szende Csaba a Docler SSC Kft. ügyvezető igazgatója. A jelenleg több, mint 300 főt foglalkoztató vállalkozás egyesíti az ügyfélszolgálati illetve ügyféltámogatási szolgáltatásokat, valamint IT fejlesztést nyújt a Doclerholding cégcsoport  különböző termékei számára. Csaba 2019-ben csatlakozott, több mint 15 éves nemzetközi vezetői tapasztalata igazi hozzáadott értéket jelent a cég mindennapjaiban.

A 2019-es „CEE Business Center Manager of the Year”  kategóriájában finalista lett, így a legjobbak közé került.

A számos nemzetközi projektben való részvétel mellett nevéhez kötődik több szolgáltató központ kiépítése is.

A Doclerhez való csatlakozás előtt Csaba vezette a világhírű energetikai vállalat, az Eaton EMEA régiójában az Üzleti Szolgáltató Központot. A folyamatos innovációnak és struktúrált stratégiájának köszönhetően, a néhány fővel, startup-ként indult cég irányítása alatt több, mint 600 főt alkalmazó szervezetté nőtt.

HR szakon szerzett diplomáját posztgraduális képzésben Munkajogi képesítéssel egészítette ki, emellett folyamatosan részt vesz továbbképzéseken illetve számos Shared Service Center-ről szóló cikk szerzője, valamint szakmai konferenciák gyakori előadója.