A mai munkaerőpiaci helyzetben elengedhetetlen, hogy egy szervezet tegyen a munkavállalói elégedettségéért és a munkáltatói márkája építéséért. Ez különösen érvényes az SSC-k világára. Az elégedett csapat és a vonzó munkáltatói márka a siker fontos összetevői. Az SHL Nyílt Nap résztvevői megismerkedhetnek azzal, hogyan lehet kiépíteni egy regionális központot és hogyan lehet felépíteni egy régiós HR Shared Service Centert-t egy vállalaton belül.
Az Eaton-ról:
Az Eaton energia-menedzsmenttel foglalkozó vállalat, mely 2016-ban 19,7 milliárd US dolláros értékben értékesítette szolgáltatásait. Energia hatékony megoldásai segítik ügyfeleit, hogy hatékonyabban, biztonságosabban és fenntartható módon menedzseljék elektromos, hidraulikus és mechanikus energiájukat. Az Eaton eltökélten törekszik az életminőség és a környezet javítására energia-menedzsment technikái és szolgáltatásai segítségével. Az Eatonnak kb. 95 000 dolgozója van, és több mint 175 országban értékesíti termékeit ügyfelei rszére.
Az Eaton EMEA Business Service Centert 2015-ben alapították, egy „Start Up”, melynek 100 éves történelme van. Néhány további érdekesség róla:
- Az USA – Europe Shared Services Award legjobb 3 SSC-je közé került Magyarországról 2017-ben
- Jelölték és bekerült a legjobbak közé 2016-ban: New Shared Services & Shared services of the Year Award kategóriákban
- Egy Hibrid üzleti szolgáltató központ értékadó tevékenységekkel, magas elkötelezettséggel és alacsony fluktuációval
- 400+ dolgozója van és a cég továbbra is növekszik