Kreativitás és innováció a szervezetekben
Ötletgyár – furcsa szóösszetétel: nehéz elképzelni egy gyárat, amelynek a termékei ötletek. Az ötletek tünékenyek, megfoghatatlanok, a gyár a pontos, ismétlődő termelés képét vetíti elénk. John Kao könyvének magyar változata kapta ezt a címet húsz évvel ezelőtt, mert úgy gondoltuk, a 21. század a kreativitás százada lesz: az a vállalat, amely nem képes a folytonos megújulásra, az ötletek „futószalagszerű” termelésére, amelyben nem válik természetessé az innováció, végzetesen lemarad az élesedő versenyben.
A résztvevőket Klein Sándor előadására hívjuk, aki éppen 50 évvel ezelőtt kezdett foglalkozni a kreativitástesztekkel. Az SHL kreativitástesztjét Kiss Julianna mutatja be. A foglalkozás végén a szokásos ajándékkönyv sem marad el.
Címkék: innováció, kreativitás, kreativitásteszt, SHL tesztek, tesztezés