Technológia a HR

2015. május 28., csütörtök, 15:00

Virtuális HR szolgáltatások

A technológia rohamos fejlődésével nem csak életünk változik, hanem kihatással van munkánkra, munkahelyünkre is. A HR szakmában, az emberi erőforrások területén is egyre inkább a gyakorlatban is alkalmazzák a HR szakemberek a technológiai vívmányait. Ez a folyamat folyamatosan formálja, modernizálja a HR területét és működési modelljét is.

Az előadás során áttekintjük a jelenleg a legnépszerűbb és legelterjedtebb HR modell, az Ulrich modell egyes pilléreit. Hogyan formálják át a technológiai megoldások ezeket a már ismert területeket?

  • kiválasztás: online személyiség és alkalmassági tesztek, video konferencia, háttérátvilágítás
  • képzés és fejlesztés: virtuális tanulás, tehetségmenedzsment, hatékonyság mérés
  • bérezés: és javadalmazás: online adatbázisok, integrált rendszerek, elemző eszközök
  • munkaügy: adminisztráció, HR adminisztráció automatizálása
  • HR üzleti partnerek: hatékonyabb, gyorsabb és precízebb HR támogatás

A HR modell egy jelentős átalakulás előtt áll: a napi manuális feladatok a technológia és a mesterséges intelligencia fejlődésének köszönhetően automatizálhatók, amely lehetővé teszi a munkavállalók egyszerűbb és gyorsabb kiszolgálását.

Szende Csaba előadásában saját tapasztalatai alapján, a Vodafone Globális HR SSC transzformációs történetén és módszertanán keresztül mutatja be mindezt, így nem csak elméleti, de nemzetközi gyakorlatban alkalmazott megoldásokat ismerhetünk meg közelebbről.

Címkék: , , , , , ,

Előadók

Szende Csaba

Szende Csaba a Docler SSC Kft. ügyvezető igazgatója. A jelenleg több, mint 300 főt foglalkoztató vállalkozás egyesíti az ügyfélszolgálati illetve ügyféltámogatási szolgáltatásokat, valamint IT fejlesztést nyújt a Doclerholding cégcsoport  különböző termékei számára. Csaba 2019-ben csatlakozott, több mint 15 éves nemzetközi vezetői tapasztalata igazi hozzáadott értéket jelent a cég mindennapjaiban.

A 2019-es „CEE Business Center Manager of the Year”  kategóriájában finalista lett, így a legjobbak közé került.

A számos nemzetközi projektben való részvétel mellett nevéhez kötődik több szolgáltató központ kiépítése is.

A Doclerhez való csatlakozás előtt Csaba vezette a világhírű energetikai vállalat, az Eaton EMEA régiójában az Üzleti Szolgáltató Központot. A folyamatos innovációnak és struktúrált stratégiájának köszönhetően, a néhány fővel, startup-ként indult cég irányítása alatt több, mint 600 főt alkalmazó szervezetté nőtt.

HR szakon szerzett diplomáját posztgraduális képzésben Munkajogi képesítéssel egészítette ki, emellett folyamatosan részt vesz továbbképzéseken illetve számos Shared Service Center-ről szóló cikk szerzője, valamint szakmai konferenciák gyakori előadója.