A technológia rohamos fejlődésével nem csak életünk változik, hanem kihatással van munkánkra, munkahelyünkre is. A HR szakmában, az emberi erőforrások területén is egyre inkább a gyakorlatban is alkalmazzák a HR szakemberek a technológiai vívmányait. Ez a folyamat folyamatosan formálja, modernizálja a HR területét és működési modelljét is.
Az előadás során áttekintjük a jelenleg a legnépszerűbb és legelterjedtebb HR modell, az Ulrich modell egyes pilléreit. Hogyan formálják át a technológiai megoldások ezeket a már ismert területeket?
- kiválasztás: online személyiség és alkalmassági tesztek, video konferencia, háttérátvilágítás
- képzés és fejlesztés: virtuális tanulás, tehetségmenedzsment, hatékonyság mérés
- bérezés: és javadalmazás: online adatbázisok, integrált rendszerek, elemző eszközök
- munkaügy: adminisztráció, HR adminisztráció automatizálása
- HR üzleti partnerek: hatékonyabb, gyorsabb és precízebb HR támogatás
A HR modell egy jelentős átalakulás előtt áll: a napi manuális feladatok a technológia és a mesterséges intelligencia fejlődésének köszönhetően automatizálhatók, amely lehetővé teszi a munkavállalók egyszerűbb és gyorsabb kiszolgálását.
Szende Csaba előadásában saját tapasztalatai alapján, a Vodafone Globális HR SSC transzformációs történetén és módszertanán keresztül mutatja be mindezt, így nem csak elméleti, de nemzetközi gyakorlatban alkalmazott megoldásokat ismerhetünk meg közelebbről.
Címkék: automatizálás, bevált gyakorlatok, HR menedzsment, HR modell, hr szolgáltatások, mesterséges intelligencia, technológia