Sikeres munkáltatói márkaépítés

2018. március 29., csütörtök, 15:00

Mennyire vonzó a vállalatom a munkaerőpiacon?

Bevált nemzetközi gyakorlatok és kutatási megoldások az employer branding fejlesztésére és mérésére

A munkáltatói márkaépítés pozitív hatása a rövidebb toborzási folyamattól a vállalatnál eltöltött hosszabb időig számos ponton tetten érhető. Különösen azon területeken vált kiemelt jelentőségűvé az elmúlt időszakban, ahol az álláskínálat dominál és a hagyományos toborzási csatornák csődöt mondtak. Hogyan vágjunk bele a vállalat munkáltatói márkájának felépítésébe? Milyen kutatási módszerek támogatják legjobban egy vonzó munkáltatói értékajánlat kidolgozását? Milyen metrikákkal mérhetjük és mutathatjuk ki munkánk pozitív eredményét?

Munkáltatói márka kutatás előadás diái

Címkék: , , , ,

Előadók

Andrási Tamás

Andrási Tamás 2000-ben alapító tagja volt az első infokommunikációs területekre specializálódott kutatócégnek, a BellResearch-nek, amely később tevékenységét kiterjesztette a közmű és pénzügy szektorra is. A humán erőforrás területhez kapcsolódó professzionális kutatási megoldásokkal és tanácsadással számos nagyvállalat munkatársi teljesítményértékelő rendszerének működtetéséhez és belső kommunikációjának kialakításához járult hozzá. A 2010-ben alapított Online Service Selector digitális ügynökség vezetőjeként, sokrétű marketing megoldással támogatja a hazai kis- és középvállalatok kommunikációját és ügyfélszerzését.